
- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 15
آشنایی با شرکتهای حسابداری از بُعد نوع ارائه خدمات؛ از خدمات مشاوره تا حسابرسی، مدیران کسبوکارها، این روزها باید کارهایی مثل مدیریت امور مالی، امور حقوقی و مسائلی ازایندست را به متخصصین بسپارند و زمان و انرژی خود را صرف امور راهبردی شرکت خود کنند. به دنبال این موضوع بسیاری از کارفرمایان علاقهمندند که امور مالی مجموعه خود را برونسپاری کنند و آن را به یک شرکت حسابداری واگذار کنند.
مطالعه بیشتر: آشنایی با شرکتهای حسابداری از بُعد نوع ارائه خدمات؛ از خدمات مشاوره تا حسابرسی

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 15
چرا برخی استفاده از خدمات شرکتهای حسابداری را ترجیح میدهند؟، مهمترین مسئله در کسبوکارهای نوین، تخصص گرایی است. اگر از کلیشهها عبور کنیم باید این نکته مهم را برای خودمان یادآوری کنیم که در صورتی میتوانیم به نتایج سریعتر، بهینهتر و بهتری برسیم که هر خدمتی را نوعی از تخصص بهحساب بیاوریم و آن را به متخصصین ماهر آن بسپاریم.
مطالعه بیشتر: چرا برخی استفاده از خدمات شرکتهای حسابداری را ترجیح میدهند؟

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 25
آشنایی با انواع قرارداد کاری، قرارداد کار مهمترین عامل اعتماد و اطمینان برای کارگر، کارمند و کارفرماست. با وجود قرار داد کاری مشخص می توانیم مطمئن باشیم نیروی کار با انگیزه بیشتر بر انجام وظیفه اش تمرکز می کند. عقد قرارداد کاری کاملا به نفع دو طرف قرارداد است. عدم استفاده از قرارداد کاری می تواند مشکلات بسیاری را برای دو طرف یا یکی از طرفین به دنبال داشته باشد.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 24
قرارداد کار چیست و آیا برای هر کاری به قرارداد نیاز داریم؟، اگر قرار باشد به اولین درس در دنیای کسب و کار و تجارت بپردازیم این درس در مورد قرارداد کار خواهد بود. قرار داد کار و مسائل مربوط به آن از معدود مواردی است که در دنیای کسب و کار، همه باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشند. چه کارگر باشید، چه کارمند دولت یا صاحب یک کسب و کار یا به هر نحو دیگری که به کسب و کار ارتباط دارید، باید در مورد قرارداد کار اطلاعات کافی داشته باشید.
مطالعه بیشتر: قرارداد کار چیست و آیا برای هر کاری به قرارداد نیاز داریم؟

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 32
یک مدیر مالی موفق چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ (بخش دوم)، در ادامه بررسی ویژگی های یک مدیر مالی موفق، ما در این مطلب قصد داریم به بررسی دو مورد دیگر از ویژگی ها یعنی روابط عمومی و توانایی ایجاد انگیزه در کارکنان بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.
مطالعه بیشتر: یک مدیر مالی موفق چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ (بخش دوم)
- یک مدیر مالی موفق چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ (بخش اول)
- تعیین مسئول جمع آوری حساب های خدماتی و جمع آوری خودکار حق الزحمه، 2 راهبرد کاربردی برای بهبود جریان های نقدی
- پرداخت پیش از موعد و نگه داشتن وثیقه، 2 راهبرد کاربردی برای بهبود جریان های نقدی
- انواع روشهای نگهداری و قیمتگذاری موجودی کالا چیست؟ (بخش دوم)